January 19, 2014

Birthday bells

My birthday is coming up and I'm thinking about spoiling myself with some things I've had in my eyesight for a long time. In my exchange year I met a sweet swedish lad that wore a beautiful watch. I asked him what the brand was and I didn't recognize it, but I remember he said its name with an impecable english accent that I had to google it afterwards. Since then I'm obsessed with Daniel Wellington watches.


Follow their Instagram account for more beautiful photos!

Now the question is, which one? Winchester, Oxford, Glasglow? What do you guys think?

--

In wenigen Tage ist mein Geburtstag und ich habe ein Paar Sachen zwischen den Augen, die mir ganz gut gefallen würden. Als ich ein Austauschschüler war, kennte ich ein süßer Schweder kennen, der eine wunderschöne Uhr trug. Ich fragte ihm, was für eine Marke es war und es kam mir nicht bekannt vor, aber ich erinnere mich daran, dass er die Name mit so einem tollen englischen Akzent sagte dass ich es später googeln sollte. Seitdem bin ich in den Daniel Wellington Uhren verlibt.

Jetzt ist die Frage, welche? Winchester, Oxford, Glasglow? Was denkt ihr?

No comments:

Post a Comment